Zaznacz stronę

Marta Carter

Obszary, w których wspieram wypływają z moich osobistych doświadczeń i wyzwań, które pojawiły się przez lata w prowadzeniu biznesu a także przede wszystkim z rozwiązań, które okazały się skuteczne w zmierzaniu się z zagadnieniami z zakresu komunikacji, pracy w zespole, mediacji i zarządzania zmianą.

Zdywersyfikowane umiejętności miękkie, nurty szkoleniowe coachingu transformacyjnego i empatycznej komunikacji są dla mnie doskonałymi narzędziami, którymi dzielę się z moimi klientami.

Razem z szerokim wykształceniem i ponad 10 letnim doświadczeniem jako manager MŚP, który pracował dla międzynarodowych firm i pracuje z międzynarodowymi firmami w Polsce i Wielkiej Brytanii wnoszę do szkoleń perspektywę start-upowca, umiejącego radzić sobie z szerokim spectrum zagadnień, i insidera, który zna świat korporacji, jego procedury i kanały komunikacji.

Komunikacja interpersonalna, zespoły międzykulturowe, wyzwania pojawiające się na drodze do porozumienia to jeden z moich ulubionych tematów. Obserwacje, które pojawiły się podczas pracy z osobami z różnych krajów, szczególnie z kadrą zarządzającą będącą w dużej mierze klientem Blackbird Group, sprawiły, ze chciałam wiedzieć więcej o mediacji, negocjacjach i sposobach wypracowania wspólnej drogi do dobrej komunikacji i efektywnej pacy. Jak pracować razem, jeśli wszystko oznacza co innego – zaufanie, autorytet, terminy, zakres zadania. Jak znaleźć wspólny język i czy jest to możliwe? A może w międzykulturowym zespole jesteśmy skazani na nieporozumienia i trudne relacje?

Stykamy się z innością w pracy czy podczas podróży i nie są nam obce ogólne informacje o różnicach kulturowych. Nadal jednak nie wiemy, jak na głębszym poziomie radzić sobie z uprzedzeniami, przypuszczeniami, odmiennością i wypracowaniem pewnego rodzaju elastyczności w stykaniu się z innością – nie tylko w stosunku do współpracowników z różnych krajów, ale też do innych przekonań w ramach własnej kultury.

Pokazuję, jak otwierać się na drugą stronę z autentyczną ciekawością i porozumiewać empatycznie, co prowadzi do głębszego zrozumienia innych, efektywniejszej komunikacji, a co najważniejsze efektywniejszej i spokojniejszej pracy w dzisiejszym, wielokulturowym zespole.

PL   EN